HSena38 Bebek çikolatasını nerde yaptırdınız? İsimli yaptırmak istemiyorum özellikle ama siz nereye yaptırdınız ne kadar ücret ödediniz acaba 💙🌸
Zlntstn HSena38 bugün sipariş verdim burada çok öven vardı çikolatadeposu diye bi sayfadan 3 iş gününde geliyormuş bakalım nasıl olacak bende merak ediyorum
Zlntstn HSena38 canım çikolatalarım geldi ben çok beğendim baskısı falan herşeyi çok güzel çikolatanın tadı da gayet güzel.Çikolataların arkasında sayfanın adı yazıyo ama benim için önemli bişey değil kargoyla birlikte 180 TL ödedim
Eliferimm HSena38 bende iki gün önce hem doktorum hem de bebeğim için sipariş verdim bugün elime ulaştı Çikolata atölyesine yaptırdım gayet güzel 200 TL 100 adet çikolata kutusu ve yanında küçük plastik kolonya şişesi var
Eackr Bebek için değil ama nişanım için yaptırmıştım internet üzerinden Hacı Şeriften sipariş vermiştim. Tadı çok güzeldi, isimliydi ama isimsiz seçeneği de var diye hatırlıyorum. Ben de bebek için tekrar oradan sipariş vericem.
EdSusam Zlntstn doğmunuza ne kdar var ben 35 haftaya giricem ne zaman sipariş versem iyi olur havalar sıcak dolapta da tadı kötüleşir mi acaba
aryadamla Ben melodi çikolatanın mağazasından yaptırıcam fabrikası kayınvalidemlerin evine çok yakın doğuma yakın eşimle gidip yaptırıcaz ama internet sitesi de var 😇
cansuturgut İnstagramda molicikolata diye bi sayfa var ben ordan yaptırdım bebek için 1 haftada geldi ve tam istediğim gibi 230 lira ödedim fotoğraf da atabilirim istersen
HSena38 ma2022 bilmem aslında duruma bağlı birazda çok erken yaptırınca dolapta da dursa madlen olan türler beyaz bir şekil alıyor bebisin durumuna göre maximum bir ay önce hazırlanabilir 😊🌸
Zlntstn momnes biz 36 haftaya yeni girdik 35’te açılmam ve sancım olduğunu öğrendim her ihtimale karşı hemen yaptırdım pazar akşamı sipariş verdim salı öğlen aldım