cananhazal kahve akıntım felan yok mide bulantım halsizlik felan da yok sadece sol kasigim ağrıyor ayağa kalktigim zaman cinsiyeti kız kız bebekler solda durur derler ne kadar doğru bilemem ama cidden sol tarafta daha çok şişkinlik oluyor çocuk ağırlığını oraya veriyor sanırım ondan diye düşünüyorum ama geçmezse bir iki gün daha doktora gitcegim en son 4 gün önce gitmiştim doktor detaylı bir şekilde baktı birşey demedi o gün hastaneden geldikten sonra başladı zaten 😑