cananhazal Kızlar 15. Haftadayım birkaç gündür alt karnımda sağ sol orta her yer ağrıyor bu durum normal mi acaba
Eldgrn cananhazal bende de oluyor canım 14+4 üm bende kasik ağrısı alt karın bölge ağrıları o yüzden haraket ederken daha çok dikkat ettiriyor ağrı olmasın diye
serdemgunes cananhazal 17+3 bende öyleydi dün bi şiddetlendi idrar yolu enfeksiyonu varmış canım belli rahim büyüdüğü için de olabilir
Mervealadag cananhazal 14+5 im karnım kasiklarim 2 gündür araliksiz agriyor benimde. Rahim genişlemesi diye düşündüm ben doktora yazmadim
aframoms13 cananhazal benim de öyle oluyor 14+6 yiz gece uyuyamadım sabah doktoruma gittim normalmiş hafifletmek için magnezyum verdi
cananhazal serdemgunes haftasonu olduğu için doktora da gidemedim kabızlık vs oldu ama ondan mı neyden bilmiyorum korkutuyor her yerinin ağrıması
Eldgrn cananhazal evet canım gaz sancısı oluyor bildiğin iki büklüm ediyor bazen kabızlıkta oluyor doğrusu ben kendimi bildim bileli varda kabızlık gaz fena yapıyor insanı
Sedaduru Eldgrn gazı çıkarabilmek için neler yapıyorsun canım ben ne yaptıysam olmuyor çok kötü durumdayım
cananhazal Mervealadag umarım öyledir bende rahat edemedim ama bende yazmadım gidip muayene olurum diye bide ne yazsam normal gel bakalım diyor
Eldgrn cananhazal valla canım kendiliğinden duzelmesini bekliyorum ilaç falan kullanmıyorum ne olursa olsun ondan kendiliğinden gecmedini bekliyorum biraz çekiyorum sonra geçiyor
Sedaduru cananhazal sıkışıp kaldın mı veya popoda hiç hareket olmaz filan bunları yaşıyor musun eğer böyleyse gazdır canım şimdi doktoruma ulaştım libalaks lavman al dedi haberin olsun
aframoms13 cananhazal gazım varmış gibi ama yok. Sağ sol kasık ayağa kalkınca kramp giriyor falan sanki patlayacakmisim gibi oluyor
aframoms13 cananhazal o kadar siddetliydi ki ben düşük yapıyorum sanmıştım. Çok şükür öyle bişey değilmiş
cananhazal aframoms13 allah korusun bende öyle bişey sandım kalp atışını duymadan da içim rahat etmeyecek
cananhazal Sedaduru valla açıkçası karnımın içinde bi sancı dolaşıyor gibi ondan gaza yordum ben ama çıkmıyor bi türlü eğer öyleyse kabıZlık yaşıyorum ama 1 haftadır