Nrcn61 Casual Quatro aldım ben travellere göre küçük yer kaplıyor kapandığında aynı fiyat civarındakılerle kıyaslandığında ,sürüş olarak çokcaaa hafif ,kumaş olarak gayet kaliteli .Ebebekte şuan %40 indirimde hem 2400-2500 civarı iken 1700 düşürmüşler bak derim .Mağazaya gidip sürüş yapmadan bakmadan incelemeden internetten alma bi öneri canım birde 🎊Görümcemde var başka modeli bu markanın çocuğu 4 yaşında Hale’n kullanıyor tastiklii marka sıkıntısız duydugum gördüğüm 🎀