GulKeskin çok hafif bir kere. Biz minyon biri olmam sebebiyle tercih ettik. Bir de sonradan bastona para vermek istemedik. İçinden bebek bakım çantası da çıkıyor.almadıysan alma hiç, çok güzel geniş bir çanta. Özellikle port bebesinin yatağı inanılmaz kaliteli. Hani misafirliklerde gece uyutmak için yatak olarak kullanmayı düşündüm ben . Anakucağının içi 2 kademeli. Çok küçükken kullanmak şçin daraltıcı ped var. Büyüdüğünde ise o iç aparatı alıp daha genişletebilirsin. Tutamaçları ayarlı, yukarı aşağıyahangi pozisyonda tutacaksan ayarlanıyor. Poşet asabilirsin çarşıda pazarda yani. Alt sepetine ulaşmak biraz zor geldi bana sadece, hani yük taşımak için eğilip güzelce yerleştirmek lazım. Başka aklına takılan bişi olursa bakıp gene söylerim canım. Sürüşü de gayet güzel bu arada. Evde sürdüm tabi daha :)