Mombabyyy ben 11. Haftada covid olmuştum doktor günde 1 fincan ballı ıhlamur içebilirsin demişti. Bide günde bir kere limonlu ballı ılık su, bir kere ballı ılık süt içmiştim covidi bu şekilde geçirdim. Bal oranını çok abartmamıştım şekerim çıkmasın diye