Kızlar bu benim 2. Gebeliğim ilki 8 haftalıkken kalp atışı durdu tabi kanamam da vardı şimdi inanılmaz başım ağrıyor ve hapşırmam tutuyor ilaç içemiyorum ıhlamur kaynattım içmek istiyorum ama internette sakıncalı olduğu durumlar var diyor ben 3 aylık hamileyim bilemedim aranızda ıhlamuru içen yada hangi aylarda tüketmemiz gerektiğini bilenler varsa yardımcı olsun .