Buseufuk1531 Bende doğumdan sonra başladı anksiyete,kaygı bozukluğu,panik atak baya ilerlemişti kendimi en sonunda piskiyatri de buldum kafayı yiyecektim yoksa Allah affetsin ama çok ilerlediği için depresyona girmiştim çok berbat günler hatta aylar yaşadım hatırlamak bile istemiyorum.
İlaç kullanıyorum 7 aydır çok şükür iyiyim.