Merhaba kızlar ben 4aylık hamileyim bunun yanında anksiyete yaşıyorum hamile kalmadan öncesi de vardı ilaç hiç kullanmadım ee şu an da da hamileyim yaşadığım bu stres çocuğuma zarar verir mi iler de çok korkuyorum elimde olan bir şey de değil sakinleştirmeye çalışıyorum kendımi ama en az 1 saat sürüyor eskı halıme gelmem nefes alısverıslerım hızlanıyor kalbim hızlanıyor kötü şeyler aklıma gelıyor ee hamıle kalınca da busefer çocuğum ıcın korkuyorum yaşadığım stres bırsey yapar mı vs vs çok ileri derece de panik atak yaşamıyorum kendını sakınlestırecek bırseyler arıyorum gecenin bir vakti hamileliğinde böyle bir şey geçiren var mı çocuğu da sapa sağlam doğan var mı arkadaşlar yardımcı olun bana lütfen