mikaa Bebek için yeteri kadar besleniyorsanız hiç sıkıntı değil. Ben şahsen ilk gebeliğimde çok abarttım yedim de yedim sonra kızım 2480 gram doğdu 😅 yani neredeyse bütün kiloyu ben almıştım. (Gerçi kızım kelestaz yüzünden alamadı kiloyu.) Bunda da gereksiz birşey yemiyorum canım çeker yerim o ayrı. Senin haftalarda bende sadece iki/ üç kilo almıştım ama bebeğin gelişimi gayet iyiydi ben ona odaklandım çünkü artık tecrübeliydim 😅 bebek taş patlasın suyla beraber ⅚ kilo oluyor geriye kalanlar maalesef anneye miras kalıyor 🤷🏻♀️ Birde şu var ki son haftalarda sizde bebekte hızla kilo alacaksınız. O sebeple hiç böylesi basit konuları düşünüp kendine stres yapma 🥰