mikaa 25 haftalık hamileyim. 60 kg ile hamile kaldım. Her zamankı gibi beslendim. Sadece 2 kilo almışım. Normal mi bu durum? Sizler ne kadar aldınız?
hunilimom mikaa ben 32 den sonra almaya başladım doğuma kadar 8-9 kadar aldım sanırım bebeğin de gelişimi guzelse sıkıntı yok canım
mikaa Vera09 yok çok şükür 1 kiloya yaklamış , sadece burda bilgilendirme yerinde şimdiye kadar en az 5 en fazla 8 kilo almış olmalısım yazmışta bende mi sorun var acaba dedim
hhacerozer 25 haftaya bir kiloya yaklaştıysa süper bence kilo almak için uğraşmanı tavsiye etmem ama almamak için de uğraşma ben 20 kilo aldım nasıl vercem diye kara kara düşünüyorum 😂bebek sağlıklıysa kaç kilo aldığının hiç önemi yok bence canım öyle diyenlere de hiç takılma
mikaa hhacerozer normalde yiyipte kilo almayan tayfadanım bi ümit hamilelikte alırım diyodum yine tık yok🤣 ilk hamileligimde 65 ile kaldım, doğuma 66 ile girdim sadece +1 kg almışım. Tabi ilk 3 ayda 10 kg vermiştim
hhacerozer mikaa ayy çook iyi keşke bendr öyle olsaydım ikinci hamilelikte artık dikkat etcem bende😂aslında kolay kilo almıyorum ama hamilelikte böyle oldu nedense anlamadım
Damlaranadagtekin Bende 35+3 oldum 72 ile hamile kaldim su anda 75 im kendi kendime bebek kuş kadar cikacak kesin diyorum bir ayda 2 kilo aldim ondan oncesinde hep 73 düm bebek en son 29 da gittim 1 hafta geriden geliyor demisti sadece bana
Damlaranadagtekin Bide bu ikinci gebeligim ilkinde de 72 kaldim 74 doğuma gittim ama onda ilk 4 ay da 64 de düşmüştüm sonradan 74 e cikdim doğuma kadar ama bu hic vermedim almadimda düşündükçe üzülüyor insan istemsizce
Akoglubuse 31 haftalık olucam nerdeyse hiç almadım aksine 1-2 kilo verdim,bebeğin kilosu iyi boyu önden bile gidiyor hatta,doktorum depodan yer merak etme demişti,endişe etmeyin🥲
Krnn1 mikaa bende hala aynıyım 8. Aya girdim ama karnım çok yok 4 aylık gibi. Daha bugün bir düğüne giderken bir akrabam senin karnın yok bebeğin gelişmiyor dedi. Oysaki geçen hafta gittim 30 haftalık 1600 gr çocuk. Doktor kilosu iyi diyor. Bunu bilmeme rağmen böyle şeyler duyunca çok sinir oluyorum. Canımı sıktı resmen.