Doktorunuz gerek duyduysa vardır bi bildiği bende yaptırdım önce kan veriyorsunuz sonra elma aromalıydı benimki iciyorsunuz 1 saat bekleyip tekrar kan veriyorsunuz. Benim gebelik sekerim yokmus ama triodim cok yüksek çıktı simdi ilac ile tedavi görüyorum. Tadi falan kotu degil ictikten sonra pek yürümeyin oturun 1 saat boyunca o zaman bayılma bas ağrısı falanda olmuyor