Aleynaerayy22 ben dün yaptrdm sağlıklı biri olmama rağmen gebelik şekerim çıktı,normalde yok şker ,,buda kontrl edilmezse bebek fazla kilo alıyo ,suyu fazla oluyo,erken doğum gbi riskleri var,ve bebek doğduktan sonrada bebeği etklycek durumlar oluyo,senn o cola gbi bişey içmen seni öldrmyo mrk etme,ben yaptrmynları anlmyrm ,ikiki test yaptrmazlar,detylı yaptrmzlar,testlerden bi haberler ztn ,sonra çockla ilgli bişy çkncada kmse kusura bakmasnda ahlayp vahlanmayn yaptrnlar zevk için yaptrmyo herkes çocğunu düşünyo,(bu sitemim sana değil test karşıtlarına)