Fatma0090 Sare19 ilkim kaybettim 5aybsonra buna kaldım buda sezeryan olucak inşallah sag saglım vaktinde kavusuruz 🤲🏻
ikicocuklubiranne Sare19 63 gün var şuan için uygun her şey çok şükür. 37. Haftada alttan ultrasonla muayene edeceğim sezaryen dikişini dedi inşAllah yapabiliriz 🤲🏻
Ecarve Sare19 bizede 3 sene oldu doktorum değişmedi ilk kızımda da ikincidede aynı ama riskli o yüzden uygun görmedi
Sare19 Ecarve benim doktorum da aynı sezeryanı o yapmıştı zorunlu oldu ama şimdi şartlar uyarsa olur diyor egzersiz başlayacağız 35 den sonra dedi sizin riskli herhangi bir durum mu var
Ecarve Sare19 ilk gebeliğimde zorunlu sezaryen di şimdi şükür bir risk yok ama sezaryen den sonra normal doğuma sıcak bakmıyor doktorum kanama durmaz vs gibisinden
Sare19 suscarparimm doktora sordunuz mu genelde 2 yıl diyorlar ama daha erken olup yapanları da duymuştum ama doktora görede değişiyor
Sare19 ikicocuklubiranne banada 35 de masaj 36 da egzersize başlayalım 37 de çatı muayenesi yapalım dedi herşey yolunda giderse denenecek tabi risk artarsa sezeryan kaçınılmaz ama benim umudum var ya 🤲🏻
ikicocuklubiranne Sare19 benimde var rabbim nasip eder İnşAllah 🤲🏻 Etrafıma pek söylemek istemiyorum çok uçuk bir şeymiş gibi davranıp hevesimi kırıyorlar. Her doktor farklı bir şey söylediği için insanlar öcü gözüyle bakıyorlar
Sare19 ikicocuklubiranne evet evet özellikle sezeryan olmuş olanlar daha çok tepki veriyor ama yapılabilen bişey olmasa doktorlarda o riske girmez diye düşünüyorum
ikicocuklubiranne Sare19 her iki tarafta tepki veriyor birde zaten bıçak altına yatmışsın yine sezaryen ol işte diyorlar 🤨