Bella_63 Elif0111 akıllı asistan butonundan bakabiliyorsun. Yanda yeşil buton açılıyor en alttaki gebelik takibi
Bella_63 Arkadaşlar bugün raporumu aldım e nabızdan bahsedilmedi bile. Oraya bakılmıyor yanlışlık olanlar telaş yapmasın benim gibi.