Ben çalışabilir raporu için 31+5 iken gittim normalde 32 ya işten dolayı tekrar gelemem dedim beni iki gün önde gösterip öyle verdiler yani ben 31+5 iken 32 oldum direk , ultrasona alırken bence soruyor yA doktor hep en son adet tarihini bence oraya girdikleri yerden oluyor ben hep 10 Ocak diyordum 10 Ocak yazıyor e nabzı da da