Purall İlk acilden giriş yaptım 6 cm açılma ile yatışım yapıldı. İlk acil bölümünde nstye bağladılar. Daha sonra doğum katına çıkardılar. Tek kişilik odaya alındım. Sürekli kontrol ettiler. Galiba açılmamı kontrol eden stajyer ebelerdi. Sert bir tutum ile karşılaşmadım. En son yattığı yatağı çatala çevirdiler. Yanımda bir hemşire vardı kendisinden memnun kaldım bana çok moral verdi. Doğum yaparken beni zorlamadılar. Güzellikle ıkın hadi bebeğin geliyor diye motive ettiler. En son doğdu hemen yanımda kontrolleri yapıldı. Bendede küçük küçük parçalar gelmeye devam ettiği için iyice temizlediler. En son odayıda temizleyip çıktılar. Annem doğum olacağı için kapıya çıkmıştı hemen yanıma geldi bebeğimi giydirdi. Bazıları laubali davranıyor ama onuda çok sıkıntı yapmadım hayırlısı ile oldu bitti yani. Doğum olduktan sonrada hem bebeği hem beni sürekli kontrol etmeye geliyorlardı. Eşim de bebeği gördü. Sonra servis katına aldılar 24 saat gözetim altında tutuyorlarmış. Ertesi günde tekrar kontrol olduktan sonra hastaneden ayrıldık.