Cnslrsln Zeynep-altntas57 iki akşam önce yemiş olan ben 😁 etsiz çiğköfteler var onlardan yiyebilirsin
Asyao Her akşam yedim ben valla etsiz ztn tüm çiğköfteler etli bulmak çok zor artık o yüzden yiyebilirsin
Remziyecrinn Zeynep-altntas57 Canım vallahi ben her şeyi yedim canım ne istiyorsa yedim bol bol çiğköftede yedim dışardan yemekte yedim çok şükür iyiyim çocuğun kilosu gayet iyiyim gelişimi falan 37. haftamdayım hala bütün işlerimi kendim yapıyorum üç hafta önce ev taşıdım bütün işlerimi kendim yaptım tabii ki sen yinede dikkat et ama öyle bir kere yemekten bir şey olmaz
Remziyecrinn Seyma0323 Vallahi ben yedim yani hiçte bir sıkıntı olmadı dediğim gibi 37. haftama girdim daha iki gün önce yedim her şeyi yiyorum çocuğun gelişimi gayet iyi gayet sağlıklı çok şükür ben de aynı şekilde
mavimsiiii Zeynep-altntas57 çiğ köfte hastasıyım cok çok seviyorum ama maalesef gurbete gelin geldim çiğ köfte yok yapan bi yer tek var oda baya baya uzak o yüzden aramıyorum çiğ köfte cok aklıma geliyor ama tutuyorum kendimi bebek doğsun kendim yapacağım 1 ay boyunca doya doya yerim 😅😂😂
Dlkzz Zeynep-altntas57 Antepliler Urfalılar ne yiyecek o zaman doktora göre 😂😂 etsiz olmalı tabiki de.
1cift1tekannesi Zeynep-altntas57 doktorunuza sorun tabi ama evde kendiniz yapın etsiz olarak blender robotla bile yapabilirsiniz. Canınız çok istiyorsa. Yada dışardan güvendiğiniz markalarda yiyebilirsiniz bazı yerler el yapımı yapıyor. Mesela bıgün baya yedim el yapımı olandan 😊 36+4 den selam . Çiğköftede özellikle etli yememeniz lazım.yasak olan etli çiğköfte
yagmurefe Zeynep-altntas57 çoğu çiğ köfteci etsiz yapıyor valla benimde canım cok çekiyordu geçen içinde çok az koydurdum yeşillikli yedim dayanamadım bişey olmaz inşallah
InsaneGirl Zeynep-altntas57 benımde ılk aylarda cnm cok ıstıyodu yıyodum doktorumda ye cok abartma balın bıle fazlası zarar demıstı. Bak aklıma getırdın yıne canım ıstedı 🤦🏻♀️😋
Minigim38 Zeynep-altntas57 tek başıma bir oturuşta 500 gram yedim olsa dahada yerdim😅😅etsiz oldugu sürece hic bir zararı yok tek zarar ishal oluyorsunuz o kadar😁
aframoms13 Zeynep-altntas57 ben etsiz olanından yiyorum ayda 1 falan etsiz olduğu sürece yiyebilirsiniz diyolar ama zararını bilmiyorum canım doktorundan ogrenebilirsin
poyrazvearya Zeynep-altntas57 öğrendiğim ilk günden beri canım isterse yerim sordum abartmamak şartıyla Etsiz se yiyebilirsin dedi sonuçta zehir değil oturup yarım kilo da yeme yani