Merhabalar durumları ile ilgili bilgi verebilecek var mı? Neler yaşandı? Benim de bu 4.gebeliğim. 2 düşüğüm oldu 1 sağlıklı bebeğim var. Beta 105 çıktı 2 gün sonra 186 çıktı daha önce böyle az artış yaşamamıştım o yüzden moralsizim. 3 gün aradan sonra bugün tekrar kan verdim inşallah güzel sonuç alırım🤲