Gulsummm Busraugr canım verdiğim saat aynıydı sadece hastane farkı var bakalım yarın tekrar kan vereceğim sabrediyorum inşallah yükselmiştir
Busraugr Gulsummm inşallah canım yaklaşık 10 gündür bende sürekli kan veriyorum ben öğrendiğimde 100 dü değerim
Busraugr Gulsummm kese için acele etmemeye çalışıyorum normalde perşembe gel dedi doktor ama ben cts gidicem çünkü göremedim içi boş falan gibi bişey olursa diye tedirgin oluyorum dün 3.000 küsürdü betam cmts 12.000 lerde olur hiç değilse diye düşünüyorum
Gulsummm Busraugr Banada perşembe veya cuma gel dedi. Bende cumartesi gidicem. İnşallah güzel şeyler duyarız doktordan canım.
Oyakubra Gulsummm Benimde 2 katı yukselmedi baştan sonradan 3 kat 3 kat arttı korkma hayırlısını iste canım
Gulsummm Oyakubra tabiki hayırlısı ilk başta canım ama öncesinde de bir 6 haftalık düşüğüm var o yüzden korkuyorum :/ inşallah herşey güzel olacak 🙏🏻
zaferan_islam12 benim persembe gunu 879.68di pazatesi 10000 olmustu insAllah kese gorunur cuma doktor randevum var
Oyakubra Gulsummm RABBİM HAYIRLISI NEYSE ONU NASİP ETSİN ZATEN İLK HAMİLELİKLERİN % 80 İ DÜŞÜK ALLAAH KORUSUN RABBİM SAĞ SAĞLİM KUCAĞINA ALMAK NASİP ETSİN İNŞALLAH
HalisEbruoban Gulsummm canım benım 67 dı ogrendım hamıle oldugumu uc gun sonra 155 dı su an 9 haftalık ve herseyı guzel gıdıyo korkma gerkesın aynı degıl
Gulsummm HalisEbruoban teşekkür ederim canım yorum için. böyle yorumlar içimi rahatlatıyor Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin :) İnşallah benimde sağlıklı ilerler.
HalisEbruoban Gulsummm amın canım sende ınsallah kucagına saglıkla alırsın her bebek aynı degıl benım ılk bebegımde cok fazla artıyodu ıkıncı bebegımde oyle olmadı her bebek darklı kendını uzme yakılıp stres yapma allahın izniyle bisey olmaz
Gulsummm HalisEbruoban tamam canım iyi düşünüyorum iyi olsun :) cumartesi inşallah keseyi ve bebeğimi göreceğim:)
Gulsummm Destina21 benimkinde problem sanırım bazıları şartlıyor 2 katı olacak diye beni de strese soktu 😋
Destina21 Gulsummm ben kimyasal gebelik yaşadım değerim 50 iken iki gün sonra 60 oluyordu ..Çok yavaş artıyordu seninki biraz daha iyi artmış..inşaallah herşey yolundadır ♥️