Htc123yy -MinikveAnnesi- lastiğinde hava kalıyordur benimde aynı sorun vardı bilmediğim içinmiş annem geldiğinde baktı yanlış takıyorsun dedi o günden beri hiç sıkıntı yaşamadım
prematureannesi_ Karaca’nın düdüklüsünü düşünüyorum ama tüm ürünlerinden memnunum kahve makinası çaycısı tost makinası tencere setini de düşünüyorum
nilsmomy -MinikveAnnesi- valla fırsatım olduğu an tefal alıcam düdüklü. Ama fiyatlar uçmuş ne zaman nasip olur bilemem artık
Htc123yy -MinikveAnnesi- İşaretlediğim yerler aynı yere denk gelince su ve hava kaçırıyo benimki, düz olan yerinin kapakta ki kısma geldiği zaman sorun olmuyor inşallah açıklayıcı olmuştur 😂😂
Htc123yy -MinikveAnnesi- bide düdük kısmı gevşeme yapıyor onu çıkarıp yıkayıp sıkıştırın tekrar onunda farkı oluyor düdük tıkanınca havayı yanlardan vermeye çalışıyor
prematureannesi_ nilsmomy ya nasıl peki ben düdüklüden korkuyorum ya ilk defa deneyim olacak otomatik filan dediler ya o modeli pembe olan görümcem de var memnun baya bende dışarı çıkınca alacaktım.
prematureannesi_ -MinikveAnnesi- garantisi varsa gönderin bence patlar matlar lastiklerde sorun vardır Veya kapakta eğrilme olabilir
-MinikveAnnesi- nilsmomy ceyiz yaparken pahalı pahalı diyordum alamıyordum simdi hic yanına yaklasilmaz oldu
nilsmomy prematureannesi_ benimde otomatik karacanın yani günü gününü tutmuyor özellikle et yemeklerinde buhar kaçırıyor falan. Yani ben hiç memnun değilim yine de araştırın isterseniz
-MinikveAnnesi- prematureannesi_ müşteri hizmetlerine baglanabilsem göndericem de sagolsunlar imkansızlastırmıslar bağlamıyorlar
prematureannesi_ -MinikveAnnesi- ayy direk bayiye git öyle zor düşüyor arzumdan biliyorum 2 saat bağlanamadım birde tuhaf bir adres vermişlerdi sen direk bayiye git
Svg030320 -MinikveAnnesi- düdüklüdeki aynı problemi bende yaşadım. Müşteri hizmetleriyle uğraşmadım. Karacanın avmde bulunan mağazına kapağı götürdüm. Teknik servise gönderdiler. Kapağın çelik kısımları ve lastiği değiştirildi. Şuanlım bir problem yaşamadım
-MinikveAnnesi- prematureannesi_ olmuyor ki öyle servise göndermek gerekiyor anca siteden servis talebi açıcam
melekmommm -MinikveAnnesi- smallbaby ilk günden böyle diyorsunuz kızlar sıkıntı bir durum var demekki. Ben gerçekten çok memnunum. Kemik haşlamayı en son bayramda misafirlerime yaptım tam 40 dk da lokum gibiydi. Hiç makineye atmam tencerelerimi düdüklüyüde aynı şekilde. Lastiği filan gevşeme yapıyor.anneminde shefer marka sürekli yanlardan buhar veriyor oda memnun değil.
Fatma-onal M_A aynen ama hiç bir işe yaramaz ürünleri sadece nevresimlerde bir problem yaşamadık henüz