melekmommm yokyahu kullanımla alakası yok cezveden kahveyi koyarken serpmiyoruzki serpiyo gibi etrafa akıyo çaydanlıkta akıtıyo daha ilk günden beri aynılar hadi bi sene kullansamda böyle yoruma katılırım ama ilk günden böyle çıktılar helede düdüklünün kendi lastiği var başka bi lastik koymadıkki akıyo kaynarken fecii bişey seninki ne renkti bizimki kremle cam rengi plastik olan yerleri (kulp vs)