1234momsss Turkolog12 bende genelde ilk aylr zayıflayıp son aylarda hunharca yemeye dadanıyorum ilk gebelıgımdede böyleydi 😅
Turkolog12 1234momsss son zamanlarda bende açlığa dayanamıyorum sürekli açım sanırım son aylarda alacağım artık 😅
1234momsss MaxMom ne guzel ya dikkat ederseniz on kiloyu geçmessiniz bence bir kilo cok ıyı bu haftaya kadar
1234momsss bukurosnana benım ikinci gebelıgım nasıl gecıyor hıc anlamıyorum bebiş kıpırdamasa hamile olduğumu unutuyorum bu ara bel ve kalça agrısı cok oluyor yalnız suan da memleketteyiz dönüşte benımde kontrolüm var bakalım benım minik nasıl oldu 😊
Papatya1997 1234momsss 7 kilo aldım suan 27+0 ız 🙏🙏 Her şey yokunda gıdıyor çok şükür ama sankı bır kaç gündür artık agırlasıyormusum gıbı hıssedıyorum 😂 Göbeğim desen doğum yapacakmışım gıbı 😂😂😂