1234momsss Çok şükür güzel gidiyo sıkıntı yok dedi doktorumuz. Fakat karnımda bir ağırlık hissediyorum sanki hareketlerimde daha zorlanma var ama öyle aman aman değil tabiki. Toplam 6 buçuk kilo aldim vy zamana kadar hamile olduğum belli olmuyordu. Şimdilerde artık karnım baya büyüdü. Şükür çatlak oluşumu daha olmadı. Umarım olmaz😇 Heyecanım artıyor. Bazı günler ayy çok az kaldı diyorum bazı günler aman canimmm daha 3 ay var doğuma diyorum ruh halim Bi degisik🤗