Durgunsu Benimde 35+4 de gittiğimde bebişin kilosu 3200 dü doktor iri bir bebek olucak dedi iki hafta sonra tekrar bakalım bu hızla kilo alırsa sezaryan günü vericem dedi şuan 36+0 dayız bakalım bekliyoruz bizde büyük bir heyecanla😊