Samsunluanne Hoşgeldin ekimm 😍 Ekimde bebegini kucagına alacaklar haydi sohbet edelim gününüz bellimi bebişlerin kiloları ne durumda 🤔
Maviss35 Samsunluanne son 20 günler geçmek bilmiyor 😅 36+4 te 3 kiloydu şimdi 37+1 iz bakalım ne zaman gelcek beyefendi 🙈
Ayseayse5664 Samsunluanne son 14 geri sayım başladı havalar bir anda soğudu hasta olmayalım diye çok dikkat ediyorum aksi gibi halıları yıkamaya verdik gaz sancısı çekiyorum hiç belirtim Yok hava soguk yürüyüş yapamıyorum herkesin doğurmadın mı sorularından bıktım nasıl Doğum olacak merak ediyorum nasıl bakacağım oğluma kafamda deli sorular😓
dilanbartos Samsunluanne eylül annesiyken ekim annesi olacağım.. Bugün ebe 2-3 gün beklersen normal Doğum yaparsın ama beklemek istemiyorsan sezaryene alabiliriz dedi. Ben de bu kadar bekledim daha da beklerim sorun değil dedim.
Dua Samsunluanne son 20 gün bakalım nasıl olacak tek sorun açıkmalarım 😂 bıktım sürekli aç olmaktan bu nedir nedirrrr
Fulyag Samsunluanne 37. Haftamda 2800 gramdık perşembe bir daha gideceğiz 38. Haftada olacağım henüz bir doğum belirtimiz yok arada kasılmalar hariç 😌
Elcnerdgn 36.haftamda 2800dü Çarşamba kontrol var 38haftslık olmuş olucaz bakalım kaç olmuşuz 9ekimde doğum ☺️
Woman_0227 Samsunluanne merhaba benim de 36.haftadayiz 23 gun kaldi bugundu kontrolum 2600 gr olmusuz iki hafta sonra yine gidecem bakalim hayirlisiyla gelsinler