siriniko2511 ama siz de yol gösteriyorsunuz yapmayın hiç etik değil . Kendimizi koyalım ben kendim gerçekten hasta olup inleyerek acile gitsem ve sıra numaram atıyorum 200-300 olsa böyle tahlil için gelenleri gücüm olsa döverdim
liya34 oradaki doktorlar gece acile gelip kan verin diye görev başında sabaha kadar uykusuz beklemiyorlar ayrıca acilde hasta olmasa bile bu boş olduğu anlamına gelmiyor doktorların hasta muayene etme haricinde bir trilyon tane yapması gereken görevi var ve bunlrı masa başında icra ediyorlar . Eğer acile ölümcül hasta haricinde basit ağrılarla gelip insanlar acili meşgul ediyor ve bunu normal karşılayıp burda bu tezi savunuyorsanız siz de onların ayıbına ortak olup bunu normalleştiriyorsunuz demektir. Ayrıca bu tarz işlemler için iş yerinizden idari izin almanız gerekiyor ve bu yasal hakkınız , gebelik konusunda bir çok hakka sahipsiniz iş veren de buna uymak zorunda. Tahlili ayrıca kendi isteğinize göre özelde verebilirsiniz haricinde tahlil istemek uygun gördüğü hastasına göre sadece doktorun kararıdır . Bunu siz isteyemezsiniz . Garip bir çıkış demeyelim de haklı ve hassas bir çıkış diyelim bu söyledikleriniz siizn dediğiniz kadar basit değil.Entrinizi görüp de acili meşgul etmeye cürret edenler olabilir .