SevvalAkbass 36+5de gece saat 2 civari 2 cm acilmam ve aktif sancılarım vardi , sancilar beni rahatsiz etmiyordu. Yatış verdi , suni sancı korkusuna istemiyorum eve gidicem dedim. Eve geldim sabaha kadar evi topla oglani uyut duşa gir temizlen et derken saat 6.05 civari eşimi aradim gel diye. Hastaneye gittik. 08.44 de doğum yaptım.. oğlum 1 ay 1 günlük 🥰