SevvalAkbass Arkadaşlar merhaba 2 cm açıklığım var, sancılarım da var. 2 cm açıldıktan sonra ne kadar sürede doğum yaptınız ?
Suleakblt SevvalAkbass bende 3 cm açıklık çıkmıştı sancıda çıkmıştı bi sonraki nst de sancılar durdu 2 gün sonra doğum yaptım ilk nişan sonra suyum geldi
Meryemcansever SevvalAkbass benim gece 22 de hafif hafif sancıyla başladı canm saat 3 de şiddetlendi 4 de hastanede yedim 4 cm açılma varmış sabah 10 sularında doğum yaptım 10 cm ile
SevvalAkbass NazliKanber07 37 haftalık benimde, bebeğinin kilosu nasıl? İyiyse korkma, bende sıkıntılı zamanlar yaşadım, doktorum 2500 üstü iyidir korkma dedi
Gamzenur0809 NazliKanber07 sancını mı olduda doktor acıklıga baktı bende 36+4 haftalıgım acıklıga bakılmadı daha
NazliKanber07 SevvalAkbass en son 2763 gr dı sizin bebeğiniz kaç kilo 😇 37 yi görsek diye dua ediyorum 🙏🏻
bademomm Esmeeer4221 benimde 3 cm açıklık ölçüldü dün ama ne sancı var ne başka bişey bakalım sanırım bende 37-38 görürüm 😊🥲
Esmeeer4221 SevvalAkbass pek fazla yoktu zttn sonradan ılerleme yok dedı doktorumuz ama yınede erken doğum rıskım var sureklı yatıyorum
Zeynepyasa0 NazliKanber07 2 cmle bı hafta gezdim bugün sancidan gittim 3 buçuk olmuş ve kanamam var durabildigi 1 hafta
SevvalAkbass Esmeeer4221 bende 32. Haftadan 36 yae kadar yattım, ilaç iğne ile durdurdular şimdi iyiyiz şükür
NazliKanber07 Gamzenur0809 35+3 de karnımda sertleşme ve nstde sancı kasılmalarım çıktı o yüzden ☹️ Sonra nişan geldi şuan 36 olduk
Gamzenur0809 NazliKanber07 hı saglıkla gelır inş bende bakmadılar bı sıkıntımda yok suanlık cok sukur carsamba gıdevem o zmnda 37 olcaz
Gamzenur0809 SevvalAkbass carsamba bende gıdecegım 37 olcaz o zmn haftayada acıklıga ne bakarız demedi bakmaz buyuk ihtimalle bence hayırlısı bakalım zaman gecer gıder inş kucagımıza alırız saglıklı bi şekılde çok merak edıyorum süpriz yımurtamı🤣