[silindi] Boncuk-09 maşallah kızıma ama küstü şuan 😅😅😅annesi lafını edince teiplendi hem hıçkırıklı hem nazlı allah hepimizin bebesini bağışlasın 🤍
Rapunzelinanasi [silindi] doğunca da çok güzel oluyor bebek hıçkırırken çok seviyorum ben 😂🥰 az kaldı doğsalar da mıncıklasak 🌸🥰
[silindi] Rapunzelinanasi 5 gün var aramızda 😂bakalım kiminkile aceleci çıkıcak kimileri çıkmak istemicek bu grubun doğum hikayelerini çok merak ediyorum🥰😘Sağlıkla gelinn miniklerimiz🤍
[silindi] mhrmom varlıklarını hissetmek çok güzel rabbim olmayan isteyenlere de nasip etsin bu güzel duyguyu sağlıkla kavuşalım🤍
Nur8sonmezz [silindi] 32+2 yim hıçkırığı hep çok merak ederdim ama malasef hala hissedemiyorumm hıçkırmıyor herhalde 😅😅
Meryy69 [silindi] ahh nasıl hissedicem derken en sevdiğim şey oldu bayılıyorum bazen 3 dk sürüyor o kadar güzel ki elhamdülillah
[silindi] Meryy69 hem hıçkırmaları çok güzel hem fokur fokur kaynıyorlar sanki bi o yana bi bu yana😅😅çok güzel duygu rabbim sağlıkla kucağımıza nasip etsin 🥰
belmayamac -MinikveAnnesi- Ay aynı benimki de öyle 😂 Sinirlenip tepiniyor daha çok canımı acıtıyor minik
Gmzbiri [silindi] 36+5 im ve kızım doğum pozisyonuna girdi o yüzden çok aşağıda hissediyorum hıçkırıklarını önceden böyle tuhaf gelmezdi 😊😊
[silindi] Gmzbiri aşkom benimki26,27 arası döndübaşaşağı 😅😅😅 iliklerime kadar hissediyorum dediğim zaten oydu ön arka ne var ne yok kıp kıp ediyor😅