-MinikveAnnesi- [silindi] Bir de hıçkırdıkça sinirleniyormus gibi geliyor hem hıçkırıp hem tepiniyor😂
Ahsenmom [silindi] -MinikveAnnesi- kaç dakika hıçkırıyor sizinki 😍🥰 uzun uzun hıçkırıyor benimki bazen baya uzun hatta
[silindi] -MinikveAnnesi- benimkisi kıp kıp özellikle yemekten sonra sanki doymuş gibi hıçkırıyor 😅😅😅sağlıkla gelsinler
belmayamac -MinikveAnnesi- Ay aynı benimki de öyle 😂 Sinirlenip tepiniyor daha çok canımı acıtıyor minik
-MinikveAnnesi- Ahsenmom 2 3 dk civarı sürüyor sanırım ama aşırı hosuma gidiyor o hıçkırdıkça karnımın hareketlerini izlemek 😂🤗
[silindi] -MinikveAnnesi- aynen çok güzel günde 2 kez en az hissediyorum karnı doymuş gibi oluyor rahatlıyorum😅😅😅😅
Rapunzelinanasi [silindi] 33+1 deyiz. Ben de çok sık hissediyorum bu ara 😂 yavrum bir de bir süre sonra rahatsız olup tepiniyor ama geçmiyor da 🙈
[silindi] Boncuk-09 maşallah kızıma ama küstü şuan 😅😅😅annesi lafını edince teiplendi hem hıçkırıklı hem nazlı allah hepimizin bebesini bağışlasın 🤍
mhrmom [silindi] benim kız 2 dk ama gün içinde çok sık hıçkırır çok hoşuma gidiyor vallahi 🥰😅 özellikle yemekten sonra sanki tabak tabak yemiş gibi🤭
[silindi] mhrmom varlıklarını hissetmek çok güzel rabbim olmayan isteyenlere de nasip etsin bu güzel duyguyu sağlıkla kavuşalım🤍
Rapunzelinanasi [silindi] doğunca da çok güzel oluyor bebek hıçkırırken çok seviyorum ben 😂🥰 az kaldı doğsalar da mıncıklasak 🌸🥰