rabia3561 isteyerek hamile kaldım kizim da alerjik bir bebekti ve sadace anne sütü aldı hatta ek gıdaya biz 13 aylık olduğunda başladık ve ben hiç emzirmeyi kesmedim 17 aylık kızım şuan ben 25 haftalık gebeyim ve hala kızımı emziriyorum tabi ek gıda da alıyor . Doğumdan sonrasına kadar beraber emzirmeyi düşünüyorum doktorum ve kızımın da pedogogu onayladı bunu o yüzden tam gaz emzirmeye devam çünkü o kadar güzel bir bağ var ki asla kıyamam onu ayirmaya meme den bu arada sadave ikisine yetebilmek için beslenme düzenini ayarladım diyetisyen ile o kadar vitaminlerin vs herşeyimi de düzenli kullanıyorum