rabia3561 Kızım 5 aylık iken 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Hiç beklemiyordum nasıl oldu anlamadım. Kızım sadece anne sütü ile besleniyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Ben ne yapacağımı bilmiyorum 4 ay emzirebilirsin dedi doktorum böyle durumu yaşayanlar neler yaptı acaba bazen tek ben yaşamışım gibi hissediyorum.
Hilal-95 rabia3561 korunmadınmı peki korunarakmı kaldın bişey olmaz diye duymuştum ama bılemıyorum tam
suscarparimm rabia3561 Kızım sadece anne sütü ile besleniyor. Bu durumu yaşayan var mı ? 8 aylıktı öğrendiğimde 2 aylık hamileymişim sabır taşı ile sadece gece emmeye başladı sonrasında bıraktık
29esmanur09 rabia3561 oğlum 1 yaşında bende 3 aylık hamileyim ve emzirmeye de devam ediyorum. Eğer kendi bırakmaz veya sütüm kesilmezse doğuma kadar emzirmeyi düşünüyorum. Ama sonrasında ikisini birlikte emziren tanıdıklarım da var bir sıkıntı olmadı.
Smylcn_ rabia3561 19 aylık oğlum var 12 haftalık hamileyim 😊 Oğlum sürekli beni emiyor doktorum emzirebileceğimi söyledi. Bi sorunumuz yok ama ben bıraktırmayı düşünüyorum. Şu aralar bulantı vs kendime güvenemiyorum biraz düzeleyim denicem. Bir de yendiğim direk süte gidiyor zaten pek yiyemiyorum bu beni çok halsiz yapıyor 😊
Dryin Bende seninle aynı kaderi yaşadım,benim kızım suttu kendi bıraktı sütüm acılasmis denildi büyükler tarafından, ek gıda ile devam ettim Biberon ile devam sütü veriyorum Bi problem yok yani hayırlı olsun inşallah
Burcutugay Bende oğlum 8 aylıkken hamile kalmıştım emziriyodum . Gittigim bi kac doktor emzirmeyi birak demisti cok aglamistim hatta. Devam ettim emzirmeye sonra gttigim dger bi doktor sakın birakma ikisini bir emzirmeni bile oneriyorum dedi . 32 haftalikken oğlum bi an da kendi birakti agladi cok sanirim tadi degsti emmek istemedi ama çok zor bıraktı yaklaşık 1 ay boyunca bende uyumak istemedi gece gündüz aglama krizleri yaşadi atlattık sayılır smdj daha sakinledi
rabia3561 Smylcn_ emzirdikten sonra ben baya halsiz hissediyorum bende sadece meyve yiyebiliyorım sizi o yüzden çok iyi anlıyorum
asraca rabia3561 bebeğiniz emdikten sınra kusuyorsa sürekli yada sürekli ishal ise kesmek zorunda kalabiliyorsunuz süt yaramadı deniyor ama hiç sorun etmeden içiyor ise erken doğumu tetiklediği için son aya kadar emebilir yada sorun yoksa emdikten sonra beraber emebilir başta düşüğü de tetiklediği söyleniyor ama ben sonuna kadar emzirdim sorun yok her bebeğim gayet sağlıklı hiçbirieydeolmadı
rabia3561 asraca rabbim sıhhatlerini devamlı eylesin. Şuanlık bir sıkıntımız yok çok şükür emzirmek bir bağ gibi sanki kopacak gibi
rabia3561 suscarparimm ilk gebeliğimde 5 ay boyunca kusmuştum serum ile duruyordum şükür şuan sadece bulantılarım var kızıma bakıyorum birde ben ailelere söylemedim