aframoms13 ysr sağlık ocağına gidersen orda ebe de yazıyor canım benim öyle olmuştu doktor izinliydi yoktu
ysr Adet günüm 4 gün gecikmişti test yaptım pozitif çıktı aynı gün akşam acilde kan verdim 408 çıktı ve iki gün önce öğrendim gebeliğimi sayı normalmi sizce