ysr bende doğum kontrol hapıyla korunduğum için onu bıraktığımda başlamıştım elenatal kullandım 1 ay sonra da hamile kaldığımı öğrendim 13. Haftaya kadar kullandım şimdi de doktorum vitamin diye elenatal 2 verdi onunla devam ediyorum herhangi bir yan etkisini görmedim