Merhaba anne adayları ;
Bugün doktora gittim . Ultrasondan muane oldum . Kese göründü (8-12 cm ) ama içinde bebişim yok daha 6-7 haftalık civarıyım ne zaman görürüm muhtemelen doktor 1 hafta 10 gün sonra tekrar gel dedi . Bakalım ya hayırlısı biraz korkuyorum ;(