ceylanbeyza Senadgo ilk gebeliğimde kızım tam 40+0 da geldi bence bunun kızla erkekle alakası yok canım 😊
Annesininportakali53 Senadgo tam tersi oluyor benim etrafimdaki kız bebek bekleyenler 41-42 erkek bebek bekleyenler 36-37 de doğurdu hep