Senadgo Kızlar erkek bebekler daha geç doğar, gününü doldurur diyorlar herkesinki illa 40’larda 41’lerde mi doğdu, ona göre bekleyeyim 😀
Eldgrn Senadgo vallahi yengem şurada 4 ay önce 38 haftalıkken doğurdu yani herkesin ki bir olmuyor benim arkadaşım 37 haftalıkken doğurdu değişiyor yani
Sarahh Senadgo aksine bence erkekler erken doğar benim kızım 39+6 da doğdu mesela ve etrafımda olan herkesin kızı 40 ları buluyordu doğması
Senadgo Eldgrn yaa belli bi kriter olamaz farkındayım ama kime söylesem ooooo benim 41+ bilmem kaçta doğdu hiç bekleme diyor hemen
AnneOluncaAnlarsin Ben de 38+5’teyim ama tık yok. Bana da sanki haftasını doldurmadan gelmeyecek gibi geliyor. Sağlıkla gelsinler artık
Senadgo AnneOluncaAnlarsin adaçayı, hurma, ahududu yaprağı her yola başladık bakalım cok yormadan gelsinler