Hatice08 Kız bu ilaçları doktor kullanmamı söyledi sizce herhangi bir olumsuz etki eder mi bebeğe öyle bir şey yaşayan oldu mu
Asyabuse Hatice08 canım benim zaten sadece doktorun verdiği ilacı kullanman gerekir. Decaviti bana da verdi dün önümüzdeki günler başlayacağım o zaten multivitamin çocuğun gelişmesi ve en önemlisi senin de eksikliğini yaşamaman için. Diğeri hakkında bilgim yok 🤷🏼♀️ Ama lütfen bize değil doktoruna güven buralarda herkesin yaşadığı başka herkesin vücudu başka hamileliği başka. 🌸☺️
ZynpNhgl Hatice08 Gyneferon kullanıyorum her gün. Decavit verdi ama ben kullanmıyorum. Doktoruma ocean mummy kullanabilir miyim diye sordum olur dedi. İçinde omega 3 olduğundan tercih ettim. Bunları her gün bir kez alıyorum. Uzun süredir aksatmadan kullanıyorum.
Babytwo2 Hatice08 dün çok gizli bi yerde okudum doktorlar Türk ırkının kökünü kazımak içim anne karnından bu ilaçları vermeye başlamış . Siz şuan ilaçları sorarak bu büyük oyunu bozdunuz
mommysbrids Vera09 evet arkadaşa katiliyorum doktor verdiyse asla kullanmayın gizli gizli bebeğe zarar vermek istemis olabilir…
Vera09 mommysbrids yoo niye yiyelim ki. Doktor ilaç vermiş, ama burdakilerin görüşü daha önemli çünkü biz 6yıl tıp okuyup gizledik. Ben de doktoru dinlemesin burdakiler daha iyi bilir diyorum. O da buraya sormuş😄👍🏻
Gulsum925 Bana da verdi. Decaviti hergun, gynerofeni de haftada 2 kere iciyorum. Demir hapi, kan hapi ve multivitaminler. Tabiki için. Ama miktarını doktorunuza sorun
Vera09 zamaneannesi80 Eliiiiif poyrazvearya Ben de sabah sabah postu okuyunca ayni tepkiyi verdim arkadaslar😄
Papatyaa_01 Bende hamileyim bana decavit yazdı ama şimdi kullanmak için değil doğum yapınca emzirme döneminde kullanacaksın dedi devlet o dönemde karşılamadığı için şimdiden ben sana yazacam daha uygun fiyata alırsın dedi hamilelikte ne için kullanılıyor acaba 🤔
Reyhosunannisi Papatyaa_01 gebeliktedir karşılıyor devlet eczanede reçetesiz 25 liraya aldım bitince aile hekimine yazdırdım 9 liraya aldım tekrar bitmeye yakın yine aile hekimine yazdıracağım
Momy_eyyuptalha Hatice08 yok doktor vermişse kunlan kuzum bebeğin gelişimi için vermiştir ben ikisinden 3 er kutu bitirdim :) vitamin ve kan ilacı bebeğe hiçbir zararı yok
Hatice08 Vera09 hahah canım benim sizler ne çok zekisiniz öyle 😂 tabikide size güvenmeyeceğim doktoruma güveneceğim benim kastetmek istediğim şey herhangi bir yan etki ile karşılaştığınızı öğrenmekti misal bende kasık ağrısı karın ağrısı mide yanması ve baş ağrısı başladı sizlerde de bu yan etki var ise ilaçla bağdaştırmak istedim çok bilmişliğinizi illa her yerde göstereceksiniz ve ayrıca nice tip okuyan içi boş ezbere iş yapan insanlar gördüm maksat 6 yıl 10 yıl okumanız değil anladın ;)
Vera09 Hatice08 herhangi bir olumsuz etki eder mi bebeğe Hatice08 Çevir kazı yanmasın tabi yersen, herkes anlayacağını anladı yan etki falan sormamışsınız. Bunun için zeki olmaya gerek yok ama sizin zekilik çıtanız buysa bilemicem 😅