Deletedmom308 Nurcannozdemirr benim açlıktan oluyo anladım. ne zaman acıksam elim ayağım titriyo midem bulanıyo ateş basıyo. hamilelikten önce de böyle olurdu ama şimdi iyice arttı. Şekerim mi düşüyo acaba :(
Nurcannozdemirr Deletedmom308 sabah kahvaltıyı çok güzel yapıyorum. dolu dolu 8:30 gibi öğlen 12 1 gibi elim ayağım titriyor bildiğin gibi değil :))) nabıyor bu bebişler
Deletedmom308 Nurcannozdemirr ben çalıştığım için çoğu zaman kahvaltıyı etmeden çıkıyorum. ettiğim zamanlarda iki parça bi şey yiyebiliyorum ancak. hakediyorum aslında bu bulantıları
Nurcannozdemirr Deletedmom308 Canım işyerinde kahvaltı yapma imkanın yok mu bende çalışıyorum , evden çıkarken yiyemiyorum da muhakkak güvendiğim bir yerden birşeyler alıyorum
Deletedmom308 Nurcannozdemirr işyerinde yapıyorum ama yolum uzun iki vesait değiştiriyorum. işe gelene kadar mahvoluyorum zaten hep ayakta geliyorum
Smyyglgn54 Nurcannozdemirr ilk 3 gün çok cektim. Sabah 5te lavaboya koşuyordum. Ayağımdan patik çorabımı hiç çıkarmıyorum. Yatmadan 1 saat evvelde elma yiyorum. 12.haftamdan gün aldım ve uzun zamandır rahatım🙂sende bir dene derim
Nurcannozdemirr Smyyglgn54 teşekkür ederim Canım denerim, ama şimdi diğer arkadaşın dediğini denedim dün , akşam yemeğimi yedim ve uyumadan önce de birşeyler atıştırdım netice de tok uyudum geceyi daha rahat geçirdim
Nurcannozdemirr Deletedmom308 kıyamam annesi :) geçecek inşallah :) bende metrobüsle avcılardan Bahçelievler’e gidiyorum , Allah tan ilk durak olduğu için 15 dakika sıra bekleyip biniyorum oturma şansı yakalıyorum
Deletedmom308 Nurcannozdemirr artık akıllandım :) açken dışarı adım atmıyorum. bi parça da olsa kahvaltı edip öyle çıkıyorum