Beeyyzzii kuuzm cogu erken gebelik tedtleri dogru gosteriyo fakat bende kimyasal gecirdim, degerlerim cok dusuk olduvu icin normal testte yok denilcek kadar az silik cizgi cikti 3 4 gun gecikmem oldugu jalde normalde kppkoyu cikwr o kadar gecikmee sonra erken gebelik tedti aldim onda belirgin di kan verdim ama kimyasal gebelikmis maalesef. Bence bi kac gun daha bekle belki gec dpllenme felandir bi iki gun daha bekle belki regli olursun olmassan da kan ver direk tedt yapma yanj