Kızlar merhaba. Adetim 3 gün gecikti 2 gün önce erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. İdrarım biraz gösterge yerine de geldi emin olamadım. 28 günde bir günü gününe olurum normalde asla gecikmez. Geçen hafta cumartesi birden kanamam oldu, doktor biokadin fitil verdi. Gebelik düşünüyor musunuz diye sorduğunda sadece bir kez denediğimizi söyledim, o da ne olur ne olmaz gebelik varsa bunu vereyim dedi. Ama öyle bir şey olsaydı muayene esnasında söylerdi diye düşünüyorum, rahim ağzında yara oluşmuş dedi. Karnımda da adet olacakmışım gibi hafif ağrılar var ama sökülemiyorum leke gelirdi böyle olunca o da gelmiyor normal akıntım geliyor. Sizce erken gebelik testinin yanılma payı olabilir mi ve tek seferlik denemeyle hamile kalmış olabilir miyim? Yoksa fitilden dolayı mı gecikti? 🥲