Canım şöyle ki normalde hamilelik dışında ben çok sık idrara çıkarım. Enfeksiyon vs hiçbir şey olmadığı halde. Kaç defa doktorlara sordum hiçbir şey demediler. Bir keresinde bir doktor aktif mesane olabilir dedi. Bu bir hastalik değil ama bazı insanlarda olabiliyormuş. İdrar torbası dolmadan boşaltma ihtiyacı hissediyor. Wcye gidip 45 dk oturduğumu biliyorum 3 saniyede bir idrar yapma hissiyle. Normalde böyle ki hamilelikte wcye kamp kuruyorum 😅 çok yorucu git gel git gel, tam uyuyacakken ikidebir wcye koşuyorum. Gece uykumdan böbrek ağrısıyla uyanıyorum, uyanıp çişe gitmediğim için mesanem çatlayacak noktaya geliyor. Bir kızım var, bu konuda en rahat dönemi doğumdan sonra yaşadım. Bebek çıkınca onun verdiği rahatlıkla uzun bı süre normal insanlar gibi tuvalet ihtiyacı hissettim ve çok güzeldi 🥲 şimdi yine hamileyim 23.haftaya girdim başından beri yine wcde yaşıyorum desem yeridir. Doğumdan sonra detaylı bir üroloji muayenesine gitmeyi düşünüyorum. Annemde teyzemde böbrek rahatsızlığı var. Acaba bende de mi var o yüzden mi böyle diye detaylı bir muayene yaptırmak istiyorum. Genetik bir sıkıntı da olabilir böbrekle ilgili. Ama çok yoruldum yani böyle olmasından 😕 dışarıya çıkarken 10 kere wcye girerim yine kapıdan çıkar çıkmaz sıkışırım. Eve gireceğim zaman bir anda bastırır evde olmanın rahatlığıyla wcye yetişemeden kaçırmışlığım çoktur 🙄