Minikbebegim1999 Geçmek bilmeyen bu his beni öldurecek 2 haftadır idrarim cok rahatsız ediyor hic bişey cikmiyor en kotusude bu ne enfekson ne vajinal enfeksiyon hiç bisey 100000 defa baktirdim bisey yok kafayi yicem agliyorm nasl gecicek bu his ne yapicam
berceste5155 Minikbebegim1999 canım bu gayet normal bir şey tuvaletini yaptıktan sonra bile tuvaletin var gibi hissedersin otururken sürekli rahatsız olursun her an işeyecek gibi kendini sıkıntıya sokma hamilelikte bunlar normal sadece normal bir hayat yaşamıyorsun vücudun da hormonal ve fiziksel bazı değişimler oluyor ve onlara uyum sağlamaya çalışıyorsun sadece normal karşıla bu durumu
Minikbebegim1999 horozseker çişim geliyor surekli 2 dakika da bi çise gidiyorum birsey baski hissi veriyor cişim varmis gibi
horozseker Minikbebegim1999 belki bebek aşağı yerleşmiştir o baskı yapıyordur, bende de mesela tuvalete yeni gitmiş olsamda biraz ayakta duruyim aşağı baskı arttığı için tuvaletim geldi sanıyorum 🤷🏻♀️
aricakbeyza Minikbebegim1999 canım sistit olmuş olabilirsin bı akrabamda aynı sorunu yaşıyordu doktoru sistit tanısı koymuş mesaneye baskı ile sürekli idrara çıkma hissi oluyordu doktora gozukmelisin
Minikbebegim1999 Hatihati tamam bende cikiyodm ama çişim geldiginde cikiyodum simdi çok farklı o his cişten sonra da var hep var
Bsra-gk Günde 3 defa iç çamaşırını değişip sürekli su içmen ve ilaçları içmen gerek alltan fitil verdi bana bunlarla geçti
Minikbebegim1999 Bsra-gk herşey yapiyorm hersey ama yok gitmiyor enfeksiyon olmadigi icn biseyde vermiyorlar
Minikbebegim1999 horozseker kasıkta saten bugun baktilar doktorda dedi kasikta duruyor diye ama boyle hismi verir ya
Hatihati Minikbebegim1999 bende bazen dayanamaz halde tuvalete gidiyorum iki damla yapıp çıkıyorum.Enfeksiyon falan yoksa belki bebeğin idrar torbanla oynuyor olabilir😄
Minikbebegim1999 aricakbeyza gozuktum kac defa soyledm anca idrar testi yapiyolar yok geçmiyor biseyde vermiyorlar saten
Minikbebegim1999 aricakbeyza sistit olsam idrar kültürü yapildi incelendi ilaki çıkardı temiz cikiyor
Minikbebegim1999 berceste5155 agliyasim geliyor gerçekten napcami şaşırdım sadece doktorlar bisey bulamıyorum idrar kulturu yapildi hani incelendi bakıldı yok hic bişey yok baski yapıyor dedm bende oyle duşundum bugunde bebegi saten kasıkta gorduk dedim bu baya baya idrar torbama oturmuş ozaman
Minikbebegim1999 berceste5155 doktora cok israr ettim rahatlatıcı birsey verin diye bir günlük suyun icine atmalik toz verdi idrar torbami temizlesin diye eger birsey varsada sonrada tereddütte kaldm alsammi alsammi diye
berceste5155 Minikbebegim1999 kaç haftalıksın ki idrar torbanın dolu olmasıyla alakası yok rahim büyüdüğü için idrar torbana baskı yapıyor bu da sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı hissettiriyor sen yine de bol bol su iç enfeksiyon riskine karşı
Minikbebegim1999 berceste5155 15+5 canim iciyorum cok su içiyorum enfekson cikmiyor saten o yuzdende tedavi edilmedi doktoruma cok israr ettim diye birkerelik birşey yazdi onuda icimi bilemedim
berceste5155 Minikbebegim1999 malesef bu bir hastalık değil bebek ağırlaştıkça daha da artacak bu hisler bebeğin aşağıda olduğu için sırt üstü yatma mümkünse ayakta fazla durma bebeğin baskı yapamasın sol tarafına dönüp yat ben öyle yapıyordum biraz faydası oluyordu
Denizeldnz Minikbebegim1999 bende aynı durumdayım enfeksiyonda çıktı idrarımda antibiyotik verdiler ama kullanmama rağmen o his asla geçmiyor 15 dk bir lavabodayım 16. Hafta benimde