Balemir29
Prolaktin yüksekliği bendede vardı evlenmeden önce çıkmıştı evlendiğimde hala devam ettiğini öğrendim yükselip alcaliyordu 200 u bulunca mr istedi temiz çıktı çok şükür ilaç vermedi banada sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür hamileliğimde kendimde iyi durumdayım . Belki prolaktin dalgalanmasıdan değildir. Stres sıkıntı her şey etken oluyor gebeliğe. Tedavinizi olun ve biraz zamana bırakın sürekli düşünüp stres olursanız olmaz zaten , prolaktin yükselmesi genelde stres kaynaklı oluyor stres sıkıntı bunlardan uzak kalmanız gerekiyor çok geçmiş olsun ❤️