Balemir29 Benim 12 cm lik bir çikolata kistim vardı ameliyat oldum ama ameliyat öncesi görüştüğüm iki doktor tüp bebek olmam gerektiğini söyleyip beni hayal kırıklığına uğratmıştı.. ben ameliyat oldum 2 ay sonra bebek çok istediğimiz için kan aldırdım ve fsh değerim 23 değerinde çıktı doktor bunun bebek istiyorsam sıkıntılı değer olduğunu söyledi bir kere daha yıkıldım. Ameliyattan dolayı hormon değerlerimde sıkıntı olmuştu sanırım. Sonra ben araştırma yaptım sizinde belirttiğiniz gibi aslan pençesinin yararlarını okudum ve neredeyse zararı olmadığına dair şeyler yazıyorlardı. Birde hayıt tohumu.. ibrahim saraçoğlunun ve internette bu duurumdan müzdarip kadınların yaptığı şekilde uyguladım sizde izlemişsinizdir. 1 tatlı kaşığı hayıt tohumu 1 tatlı kaşığı aslan pençesi otunu aynı anda tarif edilen şekilde içtim ve sadece 21 gün.. ve 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Yüce Rabb ime şükürler olsun. Onlar vesile Allah istemese olmaz. Ama size tavsiyem, bu hormonlar öyle garipki her ay borsa gibi oynuyor. En önemli şeyin hormonlarımız için uyku ve düzenli beslenme olduğunu öğrendim. Yoksa biz istediğimiz kadar ilaç içelim ot içelim bi yere kadar. Ben o süre zarfında uyku düzenime ve beslenmeme çok dikkat ettim. Aç karnına her gün iki ya da üç adet kuru incir tüketin çok ama çok faydası var. Yine aç karnına güvenilir yerden alabileceğiniz arı sütü poleni alın ve kullanın. Ben o otları, incir ve arı sütü polenini kullandım dediğim gibi uykuma beslenmeme dikkat ettim. Ara öğünlerime, sebze meyve vs. 1 ay içinde çok şükür nasip oldu. Bu öyle bi süreçki Kendinize sanki hamileymişsiniz gibi iyi bakmanız gerekiyor. Yumurtalıklarımız, rahimimiz, hormon değerlerimiz bizlerden adeta ilgi istiyor. Son olarak otu içerken vücudunuzu iyi dinleyin. Ben son günlerde içesim gelmedi düzensiz içtim açıkcası meğersem bir kaç günlük hamileymişim ama içtim.. içmeye devam etsem Allah korusun belki bebişe sıkıntı olabilirdi. O yüzden sanırım sadece 21 gün kuralı var. Ama düzenli içtiniz yaptınız diye herşeyi hemen hamile kalıcaz anlamına gelmiyor. Eğer planladığınız şekilde hamile kalmazsanız, ibrahiö saraçoğlunun belirttiği gibi o ota bir ay ara vereceksiniz. Bunu atlamayın. :) stres yönetimi kafaya takmama çok önemli. Ben birde kalp ameliyatı olmuştum zor bir psikolojiden çıkmıştım inanın. Stresten uzak durun güzek ve düzenli beslenin uykunuza dikkat edin ve nacizane tavsiyem arı sütü poleni ve inciri ihmal etmeyin bence.. Rabb im en kısa ve en hayırlı zamanda güzel haberler almanızı Nasip etsin♥️