Bende hiç kusma olmadı sadece öğürme ve aşırı bulantı oldu 7-24 bulanıyodu. Doktorum hastanede yatırdı o yüzden bütün gece uyıyamıyodum artık. Sonrasında da zofer ilaç kullandım. 10. haftadan sonra azaldı şuan 12+4 üm çok şükür baya azaldı. Çok zor günler ama geçiyo gerçekten kızlar az daha sabır 🙏