Tueaksy ya benim de bugün nişanım geldi, kahverengimsi bir akıntı şeklinde. Biz de bugün 39+6′yız. Şu an regl ağrısı gibi ağrım var. Neler olacak aşırı merak ediyorum. Hastaneye de gitmedim kendimi dinliyorum şu an. Uzandım sol tarafıma doğru. Doktorum da ağrıların dayanilmaz olunca hastaneye git dedi. Bakalım hayırlısı 😅