Azrasara Esramumcu biraz önce kucağımıza alalım İnşAllah ya geçmiyor artık vakit kavuşalım minnoşlarımıza 😍
Azrasara Esramumcu ahaha 😂 hala bi ilerleme yok anlaşılan benim sabahtan beri karnım taş gibi arada adet olacak givi sancı çekiyorum doktor doğum sancısı olursa anlarsın dedi ama ben haşa farklı bişey göremedim gerçek sancı nasıl olacak bakalım
Esramumcu Azrasara al benden de o kadar benimki de dünden beri hareket etmiyor buğu arada karnım bölge bölge taslasiyor doktoru aradım korktum normal dedi doktorda 😅😅😅 yakın herhalde 😅😅
arifee45 40+1 sancı bile yok hala beklemedeyim ne açılma ne nişan 😅 peki siz dogurabilmek için neler yapıyorsunuz ben hergun yürüyüş ve squat yapıyorum ama bisey yok
Esramumcu arifee45 valla bugün tek sefer de 70 tane yaptım squat zorlamaya basladim kendimi gelsin diye yok bana mısın demiyor😅😅😅
Azrasara Esramumcu hadi İnşAllah yakın olsun benim suyum üst sınırda diye kızım hala baya hareket ediyor canımı acıtıyor hareketleri .sağlıkla gelsinler İnşAllah
miroski_22 Esramumcu 12den sonra 39+5iz bizde bugün daha çok sancılarım olmaya başladı bakalim bu hafta gelir herhalde diye bekliyoruz bir umut😅😅🤭
Esramumcu miroski_22 benim erken kanala indi diye 37 38. Haftada bekliyordu doktor bebis doktoru bile yaniltti 😅😅😅
Esramumcu byzogrtmn 42 ye kadar bekleyen de varmış yarin bi ihtimal kontrolden sonra belki doğuma alır umuduyla gidicem doktora😅😅😅😅
Esramumcu gulsah_12 hahah kız ben bugün 40 oldum gelmedi gerisini sen dusun😅😅 gelmez onlar keyifleri yerinde 😅😅😅
Esramumcu Fenogretmeni senin yine bu hafta gelir belki sen yine iyisin bizde açılma hiç bisey yok 40. Hafta olduk😅😅😅