RHB55 valla doktor konusunda şansım hiç gülmedi daha doğrusu hastane açısından. İlk başta vatan hastanesine gidiyordum Sedat beye ama hastanenin sigortamla anlaşma durumunda netlik oluşmadığı için optimed e geçtim Nevzat beye, o da gitti sanırım hastanede yok. Sonrasında aynı hastanede Esengül hanıma başlamıştım ki bugün kontrole gittiğimde onun da muayenehaneye geçeceğini öğrendim. Hepsi çok iyi doktor hepsini tavsiye ederim ama bu biraz benim şanssızlığım oldu maalesef. Üstelik şu an 36.haftadayım.